zondag 1 oktober 2023

Oktober!

Het is alweer oktober. Maar gelukkig pas de eerste dus we hebben nog een volle maand te gaan voordat het november is.

Ik heb natuurlijk een mooie stapel kaarten gemaakt voor de verjaardagen deze maand. Gaan morgen allemaal op de post. 




Ik heb retired DSP gebruikt want dan komt het ooit eens op. En ik heb de schets van Sheetload of Cards oktober '23 gebruikt.


Ik ga deze schets nog vaker gebruiken deze maand want hij is ook prima te gebruiken voor Kerstkaarten. 


En dan het volgende. Ik heb een leuk aanbod voor jullie!
Het is een actie in verband met het 35 jarig bestaan van Stampin' Up!
Als je tussen 3 en 31 oktober instapt als Stampin' Up! demonstratrice dan kun je kiezen tussen 35% korting op het startpakket of voor 35% meer producten kiezen. Ik weet wel wat ik zou kiezen. Hier onder nog even precies wat je betaalt en wat je krijgt.
Optie 1: 35% KORTING op de normale prijs van het startpakket van Stampin’ Up! Wie deze optie selecteert, krijgt producten ter waarde van € 175 € voor slechts € 83,85 !
Optie 2: 35% MEER PRODUCTEN in het startpakket. Wie deze optie selecteert, krijgt voor slechts € 129 producten ter waarde van maar liefst € 236,25 !
En er is meer!
Als je gebruik maakt van deze super aanbieding wordt je ook nog eens gratis aangemeld voor het Online Onstage@Home Evenement op 11 november ter waarde van € 82. Dat is natuurlijk ook wel heel erg leuk.
Neem contact met mij op als je nog vragen heb via thepaperspa@gmail.com Je bent van harte welkom in mijn team.

De Host Code van deze maand is UGBHR9A6

Fijne week allemaal.

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.