vrijdag 29 september 2023

Een herfst kaart.



Ik zag deze week de challenge van het Global Design Project langskomen en wilde wel weer eens meedoen. De kleurencombinatie is puur "herfst" dus een herfstproject was het eerste wat in mij opkwam en het feit dat ik deze week een doos met nieuwe Stampin' Up! Producten binnenkreeg en daar zat onder andere de leuke stempelset "Pick of the Patch" in met bijpassende pons.


Herfst is mijn favoriete jaargetijde dus deze kaart past goed bij mij. 

Dit is mijn kaart geworden. De letters "FALL" zijn zwart en de pompoenen Pumpkin Pie en Cajun Craze.


Here is my card for the Global Design Project. I love all things Fall and the colors really shouted Fall to me. And I received the Pick of the Patch bundel this week so I gave it a workout. 



Gebruikte Materialen.

Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50
Bone Folder
[102300]
€ 8,50

1 opmerking:

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.