donderdag 2 november 2023

November praatje

 Ik heb alweer een nieuwe stapel verjaardag kaarten klaarliggen om gepost te worden. Want het is weer een maand verder.

Ik heb het leuke Countryside Inn DSP gebruikte Navy Blue als basiskaart. En de bloemen zijn gestanst met de Cheerful Daisies Dies. Het is altijd leuk om meerdere Suites te gebruiken. Dan haal je meer uit je stempels en stansen.

En nog een kaart close-up.


Van de leuke instap actie van Stampin' Up! in oktober hebben twee dames gebruik gemaakt om bij mij in het team in te stappen. Super leuk en welkom in het E-Team.
Het je de actie gemist, niet getreurd, in januari/februari zal er wel weer een leuke instap actie zijn tijden de Sale-A-Bration periode. Houdt mijn blog/Facebook pagina in de gaten.

Martin van  Martin's Mayhem  heeft dit jaar weer een 30DayChristmasCardMakingChallenge op zijn blog/Facebook. Ik heb daar vorig jaar ook aan meegedaan. Het is hard werken maar erg leuk. 

Dag 1:


Ik heb hier de Merry & Bright stempelset gebruikt en de bijpassende stansen.


Dag 2:


Ik heb hier een oude stempelset gebruikt die ik ooit op een beurs heb gekocht. Alle inkt is van Stampin' Up!. De wolken en de heuvels heb ik met de Basic Border Dies gemaakt, Super handige stansen, je vindt deze op blz. 162 van de jaarcatalogus. 


Een nieuwe maand betekent ook een nieuwe HOST code. De code voor de maand november is:

HNYMQKF4

Deze code gebruik je als je minder dan € 200,- bestelt. De HOST code vul je in bij je bestelling. 

Bestel je voor € 60,- of meer aan producten maar minder dan € 200,- dan krijg je van mij ook altijd een aardigheidje. 

Dit is het weer voor vandaag. Ik zal jullie op de hoogte houden van alle kaarten die ik voor de Challenge maak deze maand.

Groetjes,

Eveline.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.