zondag 8 mei 2022

Team dag met Michelle Last en 72 Nederlandse Stampin' Up! Demo's.

Wat heb ik een super gezellige dag gehad gisteren. Ik ben nog aan het nagenieten. 

Zoals jullie misschien wel weten werken we bij Stampin' Up! met teams. Je bent een onafhankelijk demonstratrice maar je hoort ook tot een team. Het Nederlandse team waar ik bij hoor, de Creatieve Harten van Caroline van der Straaten, heeft een Engelse Demo die helemaal aan het hoofd staat. En dat is Michelle Last. Michelle heeft ivm COVID-19 twee jaar lang niet naar Nederland kunnen komen en heeft dus dit weekend gekozen voor een teamdag.

Ik ben gisteren opgehaald door Wilma en Sandra en wij zijn naar Arnhem gereden voor deze dag. Met een tas vol met stempel gereedschap en een doos met swaps.

Een swap is een klein cadeautje of kaart die je in meevoud maakt en ruilt met andere demo's. Zo krijg je een leuke stapel inspiratie.


En een schaal met chocolade. Want vaak zit er in een 3D swap iets van chocolade. Ik klaag niet. Simone ook niet want die is er vlot bij als ik thuis kom van een teamdag.

Zoals ik al zei, het was een super leuke dag. Zo fijn om elkaar weer eens te kunnen zien. We hebben drie projecten gemaakt die ik nog af moet maken want ik was veel te langzaam maar dat komt nog wel. 

We hadden een loterij en ik had twee winnende nummers. En mazzel dat ik had. Op een nummer koos ik de Happier Than Happy stempelset en bijpassend papier en op het andere nummer heb ik de bijpassende dies gekozen. Zo leuk. Nu iets leuks verzinnen om hier mee te maken. Maar dat gaat wel lukken. 


Natuurlijk is er ook een groepsfoto gemaakt. Een fijne herinnering aan een leuke dag. 

Zou jij dit ook wel eens mee willen maken? Schrijf je dan in bij mijn team, het E-team. We hebben nu een super leuke aanbieding.  Er zijn geen kleine lettertjes bij Stampin' Up! Als je het uiteindelijk toch niets vind dat stop je ermee. Je hoeft niets terug te betalen en alles wat je hebt gehad met het inschrijven mag je natuurlijk houden. Neem contact met mij op voor meer informatie. 


Groetjes,

Eveline.



 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.