zaterdag 28 mei 2022

Happiness Abounds Workshop

Het ene moment ben je nog druk aan het voorbereiden van je workshop en het volgende moment is het alweer voorbij. Vanmiddag zijn drie dames hard aan het werk gegaan om vier kaarten te maken met het mooie Hues of Happiness Designer Series Paper en de bijpassende Happiness Abounds stempelset en de Blossoming Happiness Stansen. Dit is echt een hele mooie collectie artikelen waar je blij van wordt.


Hieronder zie je een overzicht van alle kaarten die vandaag gemaakt zijn. 


En het doosje waar de kaarten in konden na afloop. 


Kaart losjes gebaseerd op een kaart van Janneke. Ik heb de bloem gestempeld met Versamark op Shimmery White Cardstock en met wit embossing poeder geĆ«mbost. Ik heb de bloem en bladeren met Stampin' Blends ingekleurd. Het papier is heel sterk dus ideaal om met alcohol stiften te kleuren. 


Een kaart die ik zelf helemaal heb bedacht (af en toe heb ik dat!)


Deze kaart staat op de voorkant van de catalogus, ik heb deze geCASEd. Ik was helemaal verliefd op dat randje. Dit is gemaakt met een van de stansen uit de Blossoming Happiness stansen. Zo leuk!


En de laatste kaart heb je geCASEd van Melinda. De achtergrond is gestanst met de Stitched Greenery Die. Ik heb geprobeerd weerstand te bieden tegen de aankoop van deze stans maar dit is totaal mislukt. Ik heb deze nu ook en ben er heel erg blij mee. 






Gebruikte materialen. Alle is via mijn webshop te koop. De link naar mijn webshop vind je in de linker kolom hier op mijn blog. 

Groetjes,

Eveline.


Paper Trimmer
[152392]
€ 31,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Mini Glue Dots
[103683]
€ 6,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.