zaterdag 4 juni 2022

Nieuwe acties bij Stampin' Up!


Heb je het leuke nieuws al gelezen? Koop twee van de super gave creatieve sets van Stampin' Up! en krijg een daarvan met 50% korting. Dat is nog eens een goede aanbieding.  En je hoeft niet twee van dezelfde kits te kopen. Mix en Match is mijn motto!

Mijn favorieten!

Het Magneetbord!

En de Sentimental Rose Kit. Die is zó mooi!


En dan zijn er natuurlijk nog heel veel andere. In het Engels, Duits en Frans. 

De hele collectie vind je natuurlijk in mijn Online Winkel. Met deze LINK kun je direct gaan winkelen. Happy Shopping!

Groetjes,

Eveline.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.