dinsdag 3 mei 2022

Wat ga ik bestellen?

Tja, altijd weer een dingetje, zo'n nieuwe catalogus met zoveel mooie nieuwe producten. Gelukkig heb ik als demonstratrice al kunnen bestellen. Hét grote voordeel als je demonstratrice bent. 

Ik ga morgenavond, 4 mei, een verzamelbestelling doen. Als je binnen een straal van 20 km om Waalwijk woont kan ik voor jou mee bestellen en breng ik het bij jou thuis. 

Als je online gaat bestellen dan heb ik een HOST code voor je, 66Z6HUH9, deze code vul je in op het online bestelformulier. Op dit bestelformulier zie je onderstaande box in je winkelwagen. Daar vul je de code in. Je krijgt van mij iets leuks toegestuurd aan het einde van de maand omdat je bij mij bestelt als klant.


Wisten jullie dat je deze hele maand ook nog kunt bestellen uit de Mini voorjaarscatalogus? Echt wel dus. En daar staan natuurlijk ook nog veel aanbiedingen bij. 

HIER  vind je deze catalogus online. Lekker makkelijk shoppen.

Mocht je nu ook graag gebruik willen maken van alle voordelen als je Demonstratrice bent dan heb ik deze maand wel een super aanbieding voor jou. 

Je krijgt namelijk een super mooi In-Color start pakket cadeau als je je inschrijft. 

Je betaalt € 129,- en je mag voor € 175,- aan producten bestellen. Daarbij krijg je nog een zakelijk pakket zoals bv een pak catalogi. MAAR daar bovenop krijg je ook nog eens dat In-Color pakket tgv € 81,-. Dit is echt een super aanbieding. De In-Color producten vind je hieronder. 








Happy Shopping!

Groetjes,

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.