donderdag 10 maart 2022

Creatieve uitdaging #9

Minst favoriete kleur is de uitdaging van deze week.  Makkelijk! Mijn minst favoriete kleur is beige. En vertaalt naar Stampin' Up! is dat voor mij Sahara Sand. Boring!!! Maar ik heb toch wel iets super leuks er mee gemaakt.


Kerstkaarten! Weer 10 erbij in mijn doos met Kerstkaarten. Nu had ik deze al een aantal weken geleden gemaakt maar ik heb ze even bewaard voor deze uitdaging. Nu mogen jullie deze ook zien. 

Mijn uitgangspunt waren restjes Kerst papier, dit papier is nog te koop, je vindt het op blz. 133 van de jaarcatalogus. Het heet Tidings of Christmas, het is 15.2 cm x 15.2 cm en het is mooi! En één van de kleuren van dit papier is Sahara Sand. 

Ik heb het gecombineerd met Basic White en Soft Succulent. En dan krijg je dit als resultaat.


Foto credits Simone van Heijst



Foto credits Simone van Heijst

De mooie Poinsettia dies zijn ook nog te koop. Die vind je op blz. 165 van de jaarcatalogus.

De rest van de maand kun je nog gebruik maken van de leuke aanbiedingen die Stampin' Up! heeft. 
Je krijgt 20% korting op de mini stans en embossing machine maar ook op een selectie van bundles, stempelset + bijpassende stansen. Grijp die kans.



Gebruikte materialen:

Poinsettia Dies
[153522]
€ 44,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Seal
[152813]
€ 9,75

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.