donderdag 3 maart 2022

Creatieve uitdaging #8

Het is weer donderdag, tijd om weer het resultaat te laten zien wat ik voor de wekelijkse challenge heb gemaakt. Ik ben er zelf erg blij mee. 


Ik heb geen stempels met dieren. En vogels zijn vogels en insecten zijn insecten dus in mijn ogen geen dieren. Maar dat ben ik. Jij kan hier misschien totaal anders over denken. 

Ik moest dus aan de slag met wat ik heb aan stempels en ik kwam op het geniale idee om met de Watercolor Shapes een konijn te maken. En dus heb ik dat gedaan. 


Ik heb ook een paar stempels uit de mooi set "Hello Beautiful" gebruikt. Zo zie je dat je heel veel meer uit je stempels kunt halen dan je in eerste instantie denkt. 

Ik heb ook de mini embossing machine gebruikt. Zeker voor de letters, de bloemen en de blaadjes is deze ideaal. Kan naast je op tafel staan en neemt niet veel ruimte in beslag. Deze maand is deze mini embossing machine in de aanbieding en koop je deze met 20% korting. Buiten de embossing machine zijn ook een aantal bundles afgeprijsd met 20%. Dus deze maand is een ideale maand om weer wat leuke spullen tegen mooie prijzen te kopen. 

En vooruitlopend op de nieuwe jaarcatalogus is er nu al een hele mooie Suite te koop. Deze heet "Waves of the Ocean" en bestaat uit stempels, stansen, papier en embellishments. Klik HIER voor de flyer.

page1image4220428848 page1image4220429136

 page1image4220429424 page1image4220429712 
Gebruikte Materialen.

 
Peach Dies
[155829]
€ 28,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.