donderdag 24 maart 2022

Uitverkoop en nog meer nieuws.

Het is bijna zover. Over iets meer dan een maand komt de nieuwe jaarcatalogus uit. En ik heb deze al gezien. Wordt weer smullen. Maar voordag deze uitkomt hebben we nog een uitverkoop met kortinge tot wel 50%. Het is altijd jammer om sommige favorieten te zien verdwijnen maar gelukkig gaat er ook veel moois mee naar de nieuwe catalogus. Laat mij maar weten of je een nieuwe catalogus wilt. Dan stuur ik er een naar je toe. 

Klik HIER voor de PDF met alle uitlopende artikelen. Het lijkt heel erg veel maar er staan ook de Duitse en Franstalige sets tussen. En OP=OP dus mocht je nog iets willen bestellen dan zou ik dat maar gauw doen.

En met een nieuwe catalogus komen er natuurlijk ook nieuwe In-Colors en die zijn al bekend.  Zijn ze niet mooi? Ik ben nu al verliefd. De namen zijn Orchid Oasis, Starry Sky, Tahitian Tide, Parakeet Party en Sweet Sorbet.


En dan nog een workshop nieuwtje. Nu alle Corona regels zijn vervallen en wij de mondmaskers aan de wilgen kunnen hangen (figuurlijk!) is het tijd om te beginnen met workshops. Dit kun je vinden onder het kopje workshops boven aan mijn blog. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.