zaterdag 19 juni 2021

Bloghop Creatieve Harten


Goedemorgen! Leuk dat je langs komt bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten. 

Het thema van deze maand is : de nieuw In-Colors 2021-2023 van Stampin' Up! en wat zijn ze mooi!

De kleuren zijn Polished Pink, Pale Papaya, Evening Evergreen, Soft Succulent en Fresh Fresia. Ik ga hier twee jaar zeker van genieten. 

En dan nu mijn project voor deze bloghop. Ik heb Notecards gebruikt om alle 5 de kleuren eer aan te doen. Ze zijn allemaal hetzelfde geworden.


Een een van de kaarten in close-up.


Het verzinnen neemt altijd veel tijd in beslag maar daarna is het lopende band werk. En gelukkig ligt mijn hobbykamer aan de oostkant van het huis. Dat betekent geen zon 's middags en 's avonds en dan is het er prima vertoeven. En lekker knutselen


Fijn dat je even kwam kijken op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.. Je bent nu op het blog van Eveline, op het volgende blog kom je door op de naam onder die van mij te klikken. Veel plezier nog met hoppen.

Eveline.


 

Gebruikte materialen:

6 opmerkingen:

  1. Whahoooo, je eerste Blog Hop heb je weer overleefd Eef.
    SUper leuk dat je mee doet!
    En wat heb je een gave kaartjes gemaakt.
    Je hebt de smaak weer lekker te pakken.
    P.S. Erg gaaf ook je logootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je weer mee doet met de bloghop. Je kaarten zijn heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerds! Altijd fijn om een setje te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk dat je weer van de partij bent, je kaartenset is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.