dinsdag 22 juni 2021

Just a Little Smile.

Deze kaart heb ik al een tijd geleden gemaakt. Misschien heb je de kaart wel gezien op mijn andere blog. Zo niet, dan is deze helemaal nieuw voor jou. De materialen zijn de materialen die in de "A little Smile Card Kit" zitten. Deze kit is echt heel leuk. De maat van de kaartjes is klein, je kunt met de kit een leuke set maken en die kun je in een bijgeleverd zakje doen en als cadeau weg geven. Maar je kunt er ook een standaard formaat kaart mee maken. Ik vind mijn kaart zelf wel heel erg leuk geworden. 


Hieronder zie je wat er allemaal in de Kit zit en op de foto daaronder zie je de kaartje zoals ze gemaakt kunnen worden. 
 


Groetjes,

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.