zondag 13 juni 2021

Spelen met Alcohol!

Iedereen die mij kent weet dat ik geen alcohol drink. Nooit echt behoefte aan gehad. Maar spelen met alcohol is natuurlijk iets heel anders!

Afgelopen donderdag avond hadden wij een gezellige knutselavond via Zoom. Monique liet een leuke techniek zien met Stampin' Blends en alcohol. Ik heb heel wat vellen Vellum volgemaakt met kleur maar ik vond het nog niet makkelijk om de juiste verhouding kleur en alchohol te krijgen. Maar blijven proberen! Ik heb van een van de vellen die ik gemaakt heb een kaart gemaakt. De rest krijgt ook nog wel een bestemming. 



En dit is de kaart geworden. De mooie bloemen stans van de Penned Flowers Dies heb ik dubbel uitgestanst. Zo krijg je een mooie schaduw werking en valt de bloem meer op. De tekst komt uit een retired set, Label me Bold, die vind ik nog zo leuk, die gaat nog niet weg. Maar is dus helaas niet meer te koop.


Gebruikte producten:

Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.