donderdag 17 februari 2022

Creatieve uitdaging #6

Het is alweer donderdag. Tijd voor een project na aanleiding van de uitdaging van de week. Deze week is het Sale-A-Bration deel 2.



Ik heb deze week een kaart gemaakt met het mooie Sale-A-Bration papier "Daffodil Afternoon", natuurlijk fantastisch passend bij de Daffodil Daydream bundle uit de voorjaars catalogus. Heb je die bundle al gezien. Zo niet, dan hier een foto. De set is natuurlijk te koop in mijn webshop. En dan kun je meteen het mooie papier gratis erbij kiezen. Leuk toch?


Mijn kaart is gemaakt met heel wat knipwerk. Niet mijn sterkste kant maar ik heb mijn best gedaan. Ik heb de narcissen en blaadjes uit het papier geknipt. Ik heb een paar narcissen en de kleine bloemen extra uitgeknipt, de blaadjes wat dimensie gegeven en op de kaart geplakt.  




De Sale-A-Bration loop nog tot het eind van de maand. Dus je hebt nog meer dan een week om gratis producten te krijgen bij een bestelling vanaf € 60,-. 


Gebruikte producten. 

Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Stampin' Seal
[152813]
€ 9,75

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.