donderdag 10 februari 2022

Creatieve uitdaging #5

Het is weer tijd voor de wekelijkse uitdaging. Caroline, van Caro's Kaartjes, heeft ons een serie wekelijkse uitdagingen gegeven. Zo blijven wel lekker aan de knutsel en het is leuk om te zien wat alle teamleden voor draai aan het onderwerp geven.

Het thema van deze week is voorjaar. 


Ik heb drie doosjes gemaakt met wit gecombineerd met zachte kleuren. Ik vind die zachte kleuren echt bij het voorjaar horen.


Ik heb de Floral Squares Dies gebruikt. Voor het eerst! Achter elk raampje zit een stukje doorzichtig plastic zodat ik de uitgestanste bloemen op kon plakken. De blaadjes en de bloemen heb ik met de blending brushes gekleurd. Dan krijg je een mooie zachte kleur voor je bloemen. De bloemen zijn allemaal uitgestanst met de bijbehorende bloemen stansjes. Ik heb nog te weinig met deze set gespeeld. Daar ga ik maar eens verandering in brengen. 



Gebruikte materialen:

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Blending Brushes
[153611]
€ 14,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.