woensdag 8 september 2021

Twee nieuwe Paper Pumpkin kits te koop.

Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik ben dol op de Paper Pumpkin Kits! Elke keer weer een doos vol knutsel plezier. En er zijn op het moment twee nieuwe kits te koop.

Expressions in Color.


In deze doos zitten genoeg materialen om 9 kaarten te maken en natuurlijk komt de Kit met bijpassende enveloppen. 
Er zit een exclusieve stempelset in en twee kleine inktkussens.
De kleuren die gebruikt worden in deze Kit zijn kleuren uit de In Color collectie van 2020-2012 en de In Color Collectie 2021-2023
De Kit coördineert met de producten uit de Expressons in Ink Suite die in de Jaarcatalogus staat. 
En dan nog als laatste, de Kit komt in een leuke gekleurde doos, leuk voor bij je verzameling.
Al dit leuks voor € 26,-

Kit nummer twee heet Christmas Whimsy en dit is een Kit om 8 kaarten mee te maken. 


Ook deze Kit komt met alle materialen om de 8 kaarten te maken,


met natuurlijk ook een exclusieve stempelset.


Alles is te bestellen via mijn webshop. De link naar mijn webshop vind je in de linker kolom van mijn blog. 

Happy Crafting!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.