zaterdag 18 september 2021

Creatieve Harten Bloghop


Goedemorgen bij weer een nieuwe booghop van het Creatieve Harten Team. Deze maand nemen we je mee langs een aantal blogs waar je unieke projecten ziet die gemaakt zijn na aanleiding van een schets. En natuurlijk hebben we alleen met Stampin' Up! producten gewerkt. 


Ik heb een Halloween kaart gemaakt. Er lagen al stukken Design Papier op mijn werktafel en een stapel spinnen webben die ik had uitgestanst. De leuke spookjes heb ik geknipt uit een velletje "Cute Halloween" Designer Series Paper

Leuk dat je langs kwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat. Hieronder vind je de lijst van deelnemende bloggers en daaronder vind je alle materialen die ik heb gebruikt. 



 

Gebruikte materialen

6 opmerkingen:

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.