woensdag 21 juli 2021

Watercolor shapes

 Ik heb deze leuke set, Watercolor Shapes, al een tijdje in huis en wat kun je er veel mee! 


Ik ben dus lekker aan het stempelen gegaan met deze set kaarten als resultaat. Deze eerste twee kaarten zijn in weze het zelfde maar door bepaalde kleuren te gebruiken krijg je heel verschillende kaarten. Links heb ik de nieuwe In-Colors 2021-2023 gebruikt en ja, dat zijn er maar 5 en ik heb natuurlijk 6 Shapes gebruikt. Maar de kleine cirkel stempel links boven heb ik eerst afgestempeld op een kladje, dan krijg je een lichtere afdruk. Zo heb je nog meer aan je inkt. Voor de rechterkaart heb ik allemaal Neutrale kleuren gebruikt. De tekst heb ik zelf gemaakt en geprint. 


Voor de volgende kaart heb ik de kleine ovaal gebruikt in regenboog kleuren. Een bloemtak en een kleine HELLO en de kaart was klaar.


De volgende kaart was zo leuk om te maken. Ik heb de kleine cirkel gebruikt en deze herhaaldelijk met de zelfde kleur gestempeld op het papier tot de inkt op was en dan opnieuw be-inkt.


En de laatste kaart heb ik gemaakt met het Watercolor! effect, de set heet niet voor niets Watercolor shapes. De stempel be-inken, beetje water erover heen spuiten en afdrukken op een stukje aquarel papier. Ik heb dezelfde bloemtak gebruikt als de kaart hierboven maar met een totaal ander effect. 



Gebruikte materialen. Al deze materialen zijn via mij te bestellen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.