zaterdag 24 juli 2021

Sparkle of the Season, Sneak Peek!!!

Het is Sneak Peek tijd! Even een voorproefje van de nieuwe Mini Catalogus. Deze gaat 3 augustus in. En dan begint ook de tweede Sale-A-Bration periode van dit jaar. Dat betekent dat je bij elke € 60,- die je besteedt bij Stampin' Up! een product cadeau krijgt. 


Laat het mij weten als je een catalogus wilt ontvangen. Je betaalt alleen verzendkosten die je terugkrijgt bij een eerste bestelling. 

Ik ben aan de slag gegaan met de "Sparkle of the Season" Bundle. Een hele leuk stempelset met bijpassende stansen. Je vindt deze bundle op blz. 58 van de mini catalogus.


Ik heb drie kaarten gemaakt, begonnen met een Halloween kaart, er zitten zulke leuke stansen in deze set. De krans wordt met blaadjes en al gestanst. Ik heb de krans nog een keer uit Highland Heather gestanst en de blaadjes eraf geknipt. Toen heb ik deze op de zwarte krans geplakt. 


Toen een Kerstkaart, ik heb de krans voller gemaakt door enkele takjes extra uit te stansen en achter de basiskrans te plakken. 


En geĆ«indigd met een kaart in herfst sfeer. Voor deze kaart had ik geen DSP voor onderaan de kaart en heb ik de herfst bladeren gestempeld met Versamark en heat embossed met witte embossing poeder. Toen met drie kleuren inkt en de blender brushes een kleurtje gegeven. Ik heb twee kransen uitgestapt voor deze kaart en beplakt met twee verschillende kleuren blaadjes. Toen heb ik er een doorgeknipt zodat ik deze door de andere kaart kon halen voor een leuker effect. Het is even prutsten maar dan heb je wat. 



Gebruikte materialen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.