vrijdag 2 februari 2024

Februari

Hallo lieve bloglezers.

Ik ben langzaam aan weer meer met mijn Stampin' Up! producten aan het spelen.

Ik heb voor de twee verjaardags groepen een mooie stapel kaarten gemaakt met het mooie Softy Stippled papier wat je gratis kunt krijgen als je voor € 60,- of meer producten besteld bij Stampin' Up! Ik heb het papier gecombineerd met de Stippled Roses Bundle uit de nieuwe voorjaarsmini catalogus. Ik vind ze heel leuk geworden. Het ontwerp komt weer van Sheetload of Cards.


En een close up van een van de kaarten.

Deze maand zijn er een aantal extra producten bij gekomen die je kunt kiezen als gratis product.

Klik HIER voor de flyer.


Als je je deze maand aanmeld als Stampin' Up! demonstratrice dan ligt er een mooi cadeau voor je klaar. Je krijgt namelijk een super gave glazen mat met toebehoren tgv € 74,-. Boven op alle het andere wat je al krijgt. Of je kiest voor € 39,- extra in je winkelwagentje. Dus boven op de € 175,- die je sowieso mag besteden als je je inschrijft. En je weet het, geen kleine lettertjes bij Stampin' Up! 
Je ben van harte welkom in het E-Team.


De HOST code voor februari is CAZRZ3Z4. Gebruik deze code als je bestelt via mijn webshop. Voor iedereen die deze maand bestelt ligt een leuk cadeautje klaar.

Groetjes,

Eveline.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.