woensdag 6 september 2023

Het is zover!

 De nieuwe catalogus is "LIFE". Heb je al kans gehad om er doorheen te bladeren? Ik had me voorgenomen om een boogbericht klaar te zetten dat op 6 september gepubliceerd zou worden maar dat ben ik helemaal vergeten. Dus bij deze. Volg deze LINK en ga lekker bladeren.


De maandelijkse verzamel bestelling staat gepland voor 22 september ivm mijn vakantie. Dus als je iets wil laten meekomen dan hoor ik het graag.

Vanaf vandaag kun je ook het mooie ONLINE ONLY Designer Series Paper bestellen. Dit kun je bestellen zolang de voorraad strekt.






De HOST code voor deze maand is:


Happy Shopping.


Groetjes,

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.