zaterdag 13 mei 2023

Facebook Hop Stampin' Up! Dreamgirls.


Hallo, leuk dat je langs komt op mijn blog.

Vandaag is er de maandelijkse Facebook Hop van de Stampin' Up! Dreamgirls. Het thema is Kadoosjes. Een leuk samenvoegsel van kado en doosje. 

Ik heb een ezel kaart gemaakt op een laatje waardoor het een doosje wordt. In het laatje zitten drie kaarten. Om het allemaal goed dicht te houden heb ik een band om de kaart gemaakt die net zo breed is als de ezel kaart. Zo wordt het een leuk kado.




Ik werd onlangs op Facebook herinnerd aan een workshop die ik in maart 2013 had gegeven. En bedacht toen dat ik dit ook wel voor de Hop kon gebruiken. 

De basis van mijn ezel kaart is Night of Navy, gecombineerd met het mooie Countryside Inn Designer Series Paper. 

Alle gebruikte materialen vind je onder dit bericht. 

Ik hoop dat je veel inspiratie opdoet tijdens de hop en mocht je vragen hebben over mijn project dan laat het mij maar weten. Ik vind het heel leuk om projecten te delen met anderen.

Groetjes,

Eveline.


Gebruikte materialen:


Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.