donderdag 5 januari 2023

Het is 5 januari. Tijd voor de nieuwe mini catalogus. En wat staan er weer mooie producten in. 
Klik HIER voor de digitale versie.

En natuurlijk is de Sale-A-Bration ook begonnen. Tot en met 28 februari kun je gratis producten verdienen met het winkelen. 

De link naar de Sale-A-Bration folder vind je HIER


Ik ben al lekker in de weer geweest met het mooie Design papier uit de SAB folder, het heet Favored Flowers en het heeft van die mooie kleuren. Ik heb een set verjaardag kaarten gemaakt naar het voorbeeld van "A Sheetload of Cards" van januari. Deze maandelijkse YouTube video serie is super om snel een voorraad kaarten te maken. 


Ik ga 19 januari een verzamelbestelling doen. Laat mij op tijd weten als ik iets voor je mee mag bestellen. 
Bestel je zelf via mijn webshop dan kun je de HOST code van deze maand gebruiken. Iedereen die bestelt krijgt een cadeautje mee gestuurd, of opgestuurd. 


Groetjes,

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.