maandag 27 juni 2022

Happy Forest Friends!

Dit is geen kaart! Dit is een kunstwerk! 
Ik heb de lieve stempelset Happier Than Happy, het mooie DSP, Happy Forest Friends en de bijpassende stansen, Happy Forest Dies, gewonnen tijdens de teamdag van Michelle Last afgelopen mei. Ik had me voorgenomen om er toch echt wel iets mee te maken. En dat is volgens mij wel gelukt. Ik heb de lijst bij de Action gekocht, € 3,95 of zo, Ik heb twee vellen DSP gebruikt voor de achtergrond en verder heel veel gestanst en geknipt. Ik vond het echt een super leuk om te maken. 


Hieronder wat detail foto's, dan zie je dat ik heel veel figuurtjes op dimensionals heb geplakt om het dimensie te geven. Dat beertje is zo lief!








Deze set staat in de jaarcatalogus. Op bladzijde 46 en 47. Allemaal te bestellen via mijn webshop.

Groetjes,

Eveline.



Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.