zondag 2 januari 2022

Het eerste kaartje van 2022.

Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Het is 2 januari en ik heb al een kaart voor jullie. De nieuwe catalogus gaat 4 januari live en daarbij ook de Sale-A-Bration. En ik wil natuurlijk nieuwe producten laten zien.

Mijn kaartje van vandaag is gemaakt met de een nieuwe set, de Sweet Conversations Bundle. Een hele leuke stempelset met bijpassende stansen. Natuurlijk hoort er ook heel mooi Designer Series Paper bij. Ik heb mijn kaart gemaakt met alle kleuren die in het papier zitten, Real Red, Petal Pink, So Saffron, Granny Apple Green, Pool Party en Highland Heather. De achtergrond heb ik iets interessanter gemaakt met de tekststempel van Quiet Meadow, Versamark en wit embossing poeder. Dit geeft een leuk effect. Over die stempel heb ik een retired achtergrond stempel gebruikt over het geĆ«mboste gedeelte. Drie keer afgestempeld zodat ik maar een vage afdruk kreeg. 


Ik ga deze week een bestelling doen. Laat het me weten als je ook een nieuwe Mini Catalogus wilt hebben en een Sale-A-Bration folder. Dan stuur ik deze naar je toe.

Gebruikte Materialen.

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Stampin' Seal
[152813]
€ 9,75

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.