donderdag 27 januari 2022

Creatieve Harten Challenge #3

Het is al weer de derde challenge voor het team van Caro van Caro's kaartjes. Dit keer is het thema de "Sale-A-Bration". Daar zitten we midden in. Nog tot eind februari krijg je bij elke € 60,- die je besteed bij Stampin' Up! een gratis product. En een van die producten is het super leuke Sunschine & Rainbows Designer Series Paper. Een tof pakket papier, 48 vellen van 15.2 x 15.2 cm. Dit papier past natuurlijk perfect bij de leuke Rainbow Of Happiness bundle uit de nieuwe mini catalogus. Nu heb ik deze leuke bundle niet maar het papier kun je natuurlijk altijd gebruiken. Ik heb er een vrolijke verjaardag kaart mee gemaakt. 
De tekst heb ik gestempeld op een stukje Basic White met Misty Moonlight inkt. En om het wat dimensie te geven heb ik het met een Dimensional opgeplakt.






Gebruikte materialen


Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een bezoek brengt aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik lees deze altijd met veel plezier.

Wellicht ook leuk om te lezen.